Language Center - menu close button
teacher image
  • Δέσποινα Γριβάκη

    Η Γριβάκη Δέσποινα γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ηράκλειο της Κρήτης. Ξεκίνησε το πρόγραμμα τον σπουδών της στην Αγγλία τον Οκτώβριο του 1998 και ολοκλήρωσε τον Σεπτέμβρη του 2002. Τον Ιούνιο του 2001, της απονεμήθηκε το Πτυχίο θεωρητικών επιστήμων με ειδίκευση στην Αγγλική Παιδεία και στις σπουδές ξένων γλωσσών, Αγγλικής φιλολογίας. Σήμερα παρακολουθεί ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα ψυχολογίας (MSc in Psychology).

    Κατέβασε το βιογραφικό
  • Αεράκη Πόπη

    Αεράκη Πόπη Poppy was born and raised in Melbourne, Australia in 1975 and lived there until the age of 12. In 1987 she and her family repatriated to Greece and more specifically In Sitia, Crete. In Sitia she attended and graduated high school. Following high school, she obtained her hospitality qualifications in Corfu in 1997 and worked in hotels as Maitre D’. In 2003 she moved back to Melbourne, where she worked as a restaurant manager. In 2007, she returned to Greece due to family. There, a close friend and colleague, after observing her correcting people’s English errors and explaining why, he came up with the idea for her to become an English teacher. The notion was intriguing and not long after she acquired the license in becoming an English teacher. Ever since, she has been teaching in language institutes and in private sessions. She has experience teaching all levels and ages and is well orientated with almost all exams available. She has attended various seminars and webinars regarding teaching methods so as to be up to date with the times. She is also a certified oral examiner for the PALSO examinations PTE and NOCN. This assists in preparing her students reach their maximum potential during their examinations. Being a Native English speaker, her objective is for her students to understand and speak the English language as their mother tongue. To have another language is to possess a second soul. – Charlemagne

  • Γιώργα Δήμητρα

    Γιώργα Δήμητρα Η Δήμητρα γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ηράκλειο Κρήτης. Είναι αριστούχος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, με ειδίκευση στον τομέα της λογοτεχνίας. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της, συμμετείχε στο πρόγραμμα κινητικότητας Erasmus plus φοιτώντας για τρεις μήνες στο Οxford Brookes University στην Οξφόρδη της Αγγλίας. Το 2019, ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές σπουδές της πάνω στην αγγλόφωνη λογοτεχνία και τον πολιτισμό λαμβάνοντας μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης «Το Ελληνικό Στοιχείο στην Αγγλόφωνη Λογοτεχνία». Έχει παρακολουθήσει συνέδρια λογοτεχνίας καθώς επίσης και σεμινάρια πάνω στην διδακτική της αγγλικής. «Δεν γίνεται κανείς παιδαγωγός με τη μελέτη της παιδαγωγικής, έστω και από εξαίρετα βιβλία, λιγότερο ακόμα, από διαλέξεις περί Ψυχολογίας του παιδιού και Παιδαγωγικής. Κάθε παιδευτική ενέργεια αρχίζει με το χτίσιμο ενός εσωτερικού κόσμου μέσα στα δικά μας τα στήθη.» - Έντουαρντ Σπράνγκερ

  • Καμπουράκη Κάλλια

    Καμπουράκη Κάλλια Η Κάλλια γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ηράκλειο της Κρήτης. Αγαπούσε τα Αγγλικά από πολύ μικρή ηλικία, μα περισσότερο αγαπούσε τα παιδιά. Το 2014 πέρασε στο τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, απ’ όπου αποφοίτησε το 2018. Το 2020 ξεκίνησε το μεταπτυχιακό της στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Θέλει να μεταδώσει την αγαπημένη της ξένη γλώσσα στους άλλους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, γι’ αυτό παρακολουθεί αρκετά σεμινάρια διδασκαλίας σε κάθε ευκαιρία. “A good teacher creates an environment which allows the student to succeed” Bill Parcells

  • Μανογιαννάκη Λουίζα

    Μανογιαννάκη Λουίζα Η Λουίζα γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στο Ηράκλειο της Κρήτης. Από μικρή ηλικία, η κλίση της στην εκμάθηση ξένων γλωσσών ήταν εμφανής. Σε ηλικία 16 χρονών απέκτησε το πιστοποιητικό γλωσσομάθειας Certificate of Proficiency in English του Πανεπιστημίου του Cambridge και αργότερα το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας της Γερμανικής Γλώσσας (επίπεδο Γ1). Το 2003 αποφοίτησε από το Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας του Α.Π.Θ.(τομέας Γλωσσολογίας) και παράλληλα απέκτησε τα τυπικά προσόντα για τη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας. Έπειτα εργάστηκε ως καθηγήτρια Αγγλικών για παιδιά , ως καθηγήτρια Ελληνικών (εκμάθηση της Ελληνικής ως Δεύτερης / Ξένης Γλώσσας) για ενήλικες και ως καθηγήτρια Ελληνικής Φιλολογίας σε φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης. ‘’To learn a language is to have one more window from which to look at the world.’’ Chinese proverb ‘’Το να μάθεις μία γλώσσσα είναι σαν να έχεις ένα ακόμα παράθυρο από το οποίο κοιτάς τον κόσμο.’’ Κινεζική παροιμία

  • Σαρρής Βαγγέλης

    Σαρρής Βαγγέλης O Σαρρής Bαγγέλης έγινε καθηγητής Αγγλικών λόγω επαγγελματικής και προσωπικής ανάγκης να εκφράζεται ποικιλοτρόπως. Σπούδασε Primary School Education και κατέκτησε το Qualified Teacher Status στην Αγγλία. Συνέχισε με Master in Teaching English και Celta. Η πορεία του περιλαμβάνει θέσεις όπως πρακτική στη Ρώμη ως teaching assistant, supply teacher στο Colchester της Αγγλίας και καθηγητής αγγλικών στο Μillfield summer school στο Glastonbury στην Αγγλία . Σταθμός αποτελεί το Language center όπου εργάζεται τα 2 τελευταία χρόνια. Το motto του? «Aim high».

  • Χατζηαδάμ Μαίρη

    Χατζηαδάμ Μαίρη Η Μαίρη σπούδασε Αγγλική Φιλολογία στο Coventry, Αγγλία. Το δεύτερο έτος των σπουδών κατέκτησε την πιστοποίηση Cambridge CELTA. Πρόσφατα ξεκίνησε μεταπτυχιακές σπουδές εξ αποστάσεως στην Εκπαιδευτική Διοίκηση στη Λευκωσία. Τα τελευταία τρία χρόνια διδάσκει στο φροντιστήριο, έχοντας την αρμοδιότητα της Υπεύθυνης Καθηγητών. Φιλοσοφία της είναι να βρίσκεται κοντά στο παιδί με υποστήριξη και ενθάρρυνση. “Teaching is more than imparting knowledge, it’s inspiring change.” «Διδασκαλία είναι κάτι περισσότερο από το να μεταδίδεις γνώση, είναι να εμπνέεις την αλλαγή.» William Arthur Ward

  • Κομπολάκη Κατερίνα

    Κομπολάκη Κατερίνα Η Κατερίνα γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ηράκλειο Κρήτης. Η εκμάθηση των Αγγλικών ήταν έκδηλα ελκυστική ήδη από μικρή ηλικία αλλά και το έργο της διδασκαλίας εν γένει της ασκούσε μια ιδιαίτερη γοητεία. Είναι πτυχιούχος Φιλολογίας και κάτοχος άδειας διδασκαλίας της Αγγλικής. Στο ενεργητικό της εντάσσονται ποικίλα σεμινάρια/ημερίδες εκπαίδευσης. Έχει εκπαιδευτεί για τη Διάγνωση Μαθησιακού Προφίλ και για τις Δεξιότητες Οργάνωσης Μελέτης, Αυτοεκτίμηση & Συναισθηματική Μάθηση. Η ενσυναίσθηση και το προσωπικό ενδιαφέρον για κάθε μαθητή είναι τα εφόδια του σύγχρονου «δασκάλου». “Do not train a child to learn by force or harshness; but direct them to it by what amuses their minds, so that you may be better able to discover with accuracy the peculiar bent of the genius of each”. – Plato “Μην κάνεις χρήση βίας στη διδασκαλία των παιδιών” αλλά να τ’ ανατρέφεις με παιχνίδια για να μπορέσεις και εσύ να διακρίνεις ακόμα περισσότερο αυτό για το οποίο το καθένα τους είναι γεννημένο”.- Πλάτων

  • Μαρτιμιανάκη Ειρήνη

    Μαρτιμιανάκη Ειρήνη Η Ειρήνη γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ηράκλειο, Κρήτης. Από μικρή είχε όνειρο να σπουδάσει Αγγλική Φιλολογία και να γίνει καθηγήτρια Αγγλικών, ένα όνειρο που έγινε πράξη το 2016, όταν πέρασε στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο τμήμα Αγγλικής Γλωσσάς και Φιλολογίας το οποίο ολοκλήρωσε με επιτυχία. Κατά την διάρκεια των σπουδών της συμμετείχε στο πρόγραμμα Erasmus, φοιτώντας για τέσσερις μήνες στο Πανεπιστήμιο της Λισαβόνας στην Πορτογαλία, καθώς και σε διάφορα εκπαιδευτικά σεμινάρια που αφορούν την διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένη γλώσσα στην Αθήνα. Η αγάπη για τα παιδιά και την Αγγλική γλώσσα, η πειθαρχία, η θέληση και η υπομονή της την ενεργοποιούν και παρακινούν να εξελίσσεται καθημερινά. Βασική αρχή της “Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love” Mother Teresa.

  • Σπανάκη Δέσποινα

    Σπανάκη Δέσποινα Η Δέσποινα γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ηράκλειο. Οι σπουδές της στο τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΑΤΕΙ Ηρακλείου απογείωσαν την αγάπη της για τις ξένες γλώσσες και ιδιαίτερα τα αγγλικά. Απέκτησε τη διδακτική επάρκεια έχοντας ολοκληρώσει επιτυχώς μαθήματα στο ΕΚΠΑ (τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας). Στην αδιάκοπη προσπάθειά της για συνεχή μάθηση και περαιτέρω εξειδίκευση, η Δέσποινα παρακολουθεί συνεχώς σεμινάρια και εργαστήρια λογοτεχνίας, γλωσσολογίας και σύγχρονης διδασκαλίας εκπαιδευτικών οργανισμών του εσωτερικού και εξωτερικού ομοίως. Μιλάει επίσης Ιταλικά και είναι κάτοχος πτυχίου ECDL. “ Το μυαλό δεν είναι δοχείο που πρέπει να γεμίσει αλλά μια φωτιά που πρέπει να ανάψει”. Πλούταρχος “A mind is a fire to be kindled not a vessel to be filled”. Plutarch