Μαρία

Η Μαρία γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ηράκλειο Κρήτης. Η ικανότητα της να μιλάει, από πολύ μικρή ηλικία, τα αγγλικά σαν να είναι η μητρική της γλώσσα εντυπωσίασε όχι μόνο τους καθηγητές της, αλλά και τον γνωστό συγγραφέα Nicolas Ferguson, ο οποίος χαρακτήρισε αυτή την ικανότητά της “έμφυτο ταλέντο”. Το 2007 αποφοίτησε από το 3ο ΓΕ.Λ.Η. και πέρασε με πολύ υψηλή βαθμολογία, στην πρώτη της επιλογή, δηλαδή στο Αγγλικό Τμήμα της Φιλοσοφικής Σχολής  του Καποδιστριακό Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ακολούθησε την κατεύθυνση της γλωσσολογίας, καθώς τα προσφερόμενα μαθήματα αυτού του τομέα είναι μείζονος σημασίας για ένα μελλοντικό καθηγητή. Ωστόσο δεν σταμάτησε να παρακολουθεί και να επιλέγει λογοτεχνικά μαθήματα αφού όπως λέει η ίδια “ για να μάθεις μια γλώσσα και για να μάθεις να σκέφτεσαι σε αυτή πρέπει να διαβάσεις τη λογοτεχνία της”.   Το 2011 εκδόθηκαν δύο από τα ποιήματα της με τίτλο “Silent Presence” και “Πλέξις”.

Κατά το τελευταίο έτος των σπουδών της, η Μαρία επιλέχθηκε, από τους καθηγητές της, να πραγματοποιήσει την πρακτική της άσκηση σε ένα από τα καλύτερα ιδιωτικά σχολεία Αθηνών. Παράλληλα θέλησε να εμπλουτίσει τις γνώσεις της παρακολουθώντας ποικίλα παιδαγωγικά σεμινάρια. Ονομαστικά ορισμένα από τα σεμινάρια που συμμετείχε ήταν: “ Drama Activities for the EFL Classroom”, Reading in L1, Writing in L2 (KPG exams), “ The Teaching Project” και “Lesson Planning”.  O ενθουσιασμός της για τις εναλλακτικές μεθόδους διδασκαλίας την οδήγησε στο να ασχοληθεί με το θεατρικό παιχνίδι και τoυς εναλλακτικούς τρόπους διδασκαλίας στην εκπαίδευση.

Το 2014 παρακολούθησε πρόγραμμα  μετεκπαίδευσης με θέμα τη «Διδασκαλία της Ξένης Γλώσσας σε Μαθητές με Δυσλεξία» από το  Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, καθώς θεώρησε ότι ήταν απαραίτητο εφόδιο ώστε να είναι αποτελεσματική η διδασκαλία της και σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.

Τέλος από το 2015, η κα Μπαντουβά πιστοποιήθηκε ως εξετάστρια προφορικών στους φορείς TIE (Test of Interactive English) και PTE (Pearson Test of English), γεγονός που την καθιστά ικανή να προετοιμάσει κατάλληλα τους μαθητές της για τις εξετάσεις τους.

 "Ο εκπαιδευτικός, πέρα από το επιστημονικό υπόβαθρο που πρέπει να έχει, οφείλει ό,τι κάνει να το κάνει με αγάπη, αφοσίωση, επιμονή, υπομονή, να διδάσκει και να διδάσκεται. Ο ύψιστος  στόχος δεν είναι  μόνο να διδάξει τους μαθητές του αλλά να τους εμπνεύσει, να τους  δώσει κίνητρο και δίψα για μάθηση - η ύψιστη αμοιβή του παιδαγωγού θα είναι, τότε, η ηθική ικανοποίηση...".

Language is a process of free creation; its laws and principles are fixed, but the manner in which the principles of generation are used is free and infinitely varied. Even the interpretation and use of words involves a process of free creation.   

Noam Chomsky

Η παιδεία, καθάπερ ευδαίμων χώρα, πάντα τ’ αγαθά φέρει.

Η μόρφωση, όπως ακριβώς μια εύφορη γη, φέρνει όλα τα καλά.

Σωκράτης